12/19/2012

Ridgeland Footbal Game


Mialam napisac po swiatecznej kolacji z wymiencami, ale nie robilam zadnych zdjec bo nic sie ciekawego nie dzialo. Przyszlismy, zjedlismy, rozpakowalismy prezenty i kazdy poszedl w swoja strone.
Tydzien temu znowu mielismy spotkanie z wymiencami, tym razem byla to wycieczka do Rock City i moim zdaniem znowu byla to wielka nuda. Teraz wiem dlaczego przez pierwsze miesiace wogole nie chodzilam na spotkania grupy, moja Koordynatorka popropstu nie umie nic zoorganizowac.

Jedyne zdjecia z Rock City, widok na Chattanooga.

Po spotkaniu pojechalam na noc do Hieke (rowniez z niemiec), poniewaz nastepnego dnia jechalysmy na ostatni mecz footballu jej szkoly. Bylo to mistrzostwo stanu, niestety jej szkola przegrala i to bardzo wysoko. Mecz odbyl sie w Atlancie, miasto jest poprostu wspaniale, musze sie tam keidys wybrac zeby zobaczy wiecej. Troche przypomina mi europe. Probowalam robic zdjecia, ale w trakcie jazdy jest to trudne. 









Nie wiem czy ostatnio o tym pisalam czy nie, ale wybralysmy sie z Hieke na wycieczke autobusowa. Odemnie z domu przez Downtown, az do centrum handlowego. Autem jedzie sie jakies 25 minut, nam zajelo to prawie 2 godziny. I wspolnie zdecydowalysm, nigdy wiecej nie wsiadac do amerykanskiej miejskiej transportwacji. 
Amerykanski przystanek autobusowy.

A na koniec zdjecie amerykanskiej zimy i swiat ;D

W tym tygodniu mamy finals w wiekszosci szkol w ameryce, sa to testy na koniec semestru ktore wliczaja sie az w 25% do oceny koncowej. Na szczesnie w mojej szkole (nie jestem pewna czy w kazdej) jest taka zasad ze Seniors ktorzy nie opuscli wiecej niz 3 dni w calym polroczu i majacy ocene 85% lub lepiej sa zwolnieni z finals. Z tego tez powodu mam tydzien wiecej ferii, do szkoly wracam dopiero 9 stycznia, wiec w sumie mam ponad 3 tygodnie. 
Zapewne przed swietami juz nie napisze, wiec zycze wszystkim Szczesliwych Swiat ;*

6 komentarzy:

  1. coooo nie musialas pisac finals?! tez tak chce!! ale fajnie haha :) swietne zdjecie amerykanskich swiat. Wesolych Swiat!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jakiej organizacji jechałaś? Na którą klasę w Polsce i w jakiej jesteś teraz w USA ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w niemczech wiec nie wiem czy Ci to pomaga, ale oraganizacja TravelWorks i jestem w 12 klasie :)

      Usuń
  3. Hej Monia, nadrabiam zaległości:) fajne zdjęcia, no ale pisz więcej, znacznie więcej, nie jestem usatysfakcjonowana, hehe. Żartuję, cieszę się że Ci się w TN podoba, może powiesz coś więcej o znajomych z Ameryki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nudne zycie w Ameryce, wiec nic nie pisze, nie ma o czym. Nawet swieta byly do bani...
      Niestety ale TN mi sie zbytnio nie podoba i nie moge sie doczekac powrotu w Niemiec ;D

      Usuń
  4. Find latest mobiles.??
    http://hintamobile.com/Galaxy-Ace-Style-wor-4119.html

    OdpowiedzUsuń